Sokan, akik épp csak megismerkedtek a Théta Healing technikával, vagy általában újak a tudatos önfejlesztésben, azzal szembesülnek, hogy egy hatalmas feladat előtt állnak.
Az előttünk álló munkát felmérni is nehéz, nemhogy elvégezni. Rengeteg korlátozó hiedelem, téves meggyőződés, önbizalomhiány, traumák, félelmek, vágyak. Ráadásul,mintha a sötétben tapogatóznánk, ami részben igaz is, hiszen a tudatalattink tartalmát nem tudjuk “leltárba venni” azzal tudunk dolgozni, ami feljön.

Mit tehetünk, és hogyan segíthet ebben is a Théta Healing?

 

Mit teszel, ha rendet kell tenned egy szobában, ahol annyi kacat van, hogy belépni sem tudsz? Miután túl vagy az első gondolatokon, hogy “kézigránát”, “gyújtsukfel” meg “jóvanazúgy”, és rászántad magad, hogy megcsinálod, egyszerűen kinyitod az ajtót és elkezded az első kezed ügyébe kerülő kacattal. Ugye? Nem tudsz mást tenni, hiszen nem tudsz beljebb menni, mert akkora a kupi.
Nagyjából ez a helyzet a tudatalattink tartalmával is. A különbség az, hogy sok-sok ajtó van. És itt jön a lényeg. Minden olyan probléma, ami aktuálisan foglalkoztat, egy lehetséges ajtó, ahol nekiláthatsz a munkának.
.
Szeretnék javasolni pár dolgot, ahogyan elkezdheted:
.
    1. Nyiss egy füzetet, amibe az önmunkával kapcsolatos gondolataidat írhatod. Ebbe írd a következő listákat, illetve azt, amikor dolgozol valamelyik témán. A gondolatokat, felismeréseket.

      .
    2. Írj egy listát az aktuális problémáidról, majd számozd meg őket, a legégetőbb legyen az 1-es. A legégetőbb probléma egyben a legérettebb is, és a megoldásával sok lekötött energia felszabadul, és ezután gyakran több másik probléma magától is megoldódik.

      .
    3. Írj egy másik listát az összes traumádról, ami eszedbe jut. Amikor megbántottak, megsérültél, elhagytak stb. Ha valamelyik túlságosan fájdalmas, halaszd későbbre.

      .
    4. Írj egy harmadik listát azokról a testi hibáidról, amik zavarnak. Bámulatos válaszokat kaphatsz, ha théta állapotban ránézel arra, hogy mit üzennek ezek neked.

      .
    5. Írj egy negyediket azokról jellemhibáidról vagy gyengeségeidről, amik zavarnak.
      .
    6. Írj egy ötödiket azokróla dolgokról, amiket szerettél volna elérni, de eddig nem sikerült. Amikor ezekre ránézel, tedd fel magadnak a kérdést, hogy miért nem érted el ezeket? És mi kellene ahhoz, hogy elérd? Hogy éreznéd magad, ha elérnéd?
      .
    7. Írj egy hatodikat azokról a dolgokról, amik bosszantanak. Ezt hagyd nyitva és mindig írd hozzá azt, ami nap közben felbosszantott. (Pl. udvariatlan volt veled valaki, elfoglalták a parkolóhelyed, láttad a buszon, hogy nem adják át a helyet a fiatalok az öregeknek, stb.)
      .

+1 Írj egy hetediket azokróla dolgokról, amiktől meghatódsz, amik elszomorítanak, amik fájdalmasan érintenek. (Gyerekbántalmazás, állatkínzás, Trianon stb.) Ezt is hagyd nyitva és írd hozzá, ami jön még.

A listákon szereplő tételek mindegyikével ugyanúgy érdemes elkezdeni dolgozni:
A Théta Healing alapmeditációval felmenni thétába, és ott feltenni a kérdést, hogy “hogy érint ez engem?”.
Eleinte érdemes feljegyezni a felbukkanó érzéseket, gondolatokat.
(Alapmeditáció:  https://www.youtube.com/watch?v=Ct56ENUkDHI&t= )
Kellemes és eredményes önmunkát kívánok!

 

HA ÚGY ÉRZED, HOGY SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGED: info@nincskanal.hu

IDŐPONT FOGLALÁS

Ha szeretnél értesülni a legújabb bejegyzésekről, iratkozz fel a hírlevélre!
.