Napok óta hallom, hogy van, akit annyira aggaszt ez a koronavírus járvány, hogy aludni sem tud, felébred éjszaka és kattog, nap közben pedig emészti az aggodalom. Ráadásul fáradtan, kialvatlanul kóvályognak, hiszen végigrettegték az éjszakát.
.
Felelőtlenség lenne azt állítani, hogy nincs ok az aggodalomra, hiszen a helyzet súlyos, a koronavírus miatt az egészségügyi veszély valós, a gazdasági válság, ami a helyzetből adódik, szinte biztos.
.
Ez egy olyan külső körülmény, amin pillanatnyilag nem tudunk változtatni, ezt az egészet valahogy át kell vészelnünk.
Ezért azt mondom, hogy NE AGGÓDJ, mert az aggodalom nem old meg semmit, viszont kimerít, legyengíti az immunrendszered, megbetegít, ráadásul átragad a családodra és a környezetedre is.
.
Könnyű azt mondani, igaz? De hogyan hagyjuk abba az aggódást?
Fontos tudni, hogy az aggodalom egy elképzelt kedvezőtlen jövőtől való félelem. Tehát egy olyan érzés, amit a gondolataink okoznak.
Olyasmitől félünk ilyenkor, ami még nem történt meg, nem is biztos, hogy megtörténik.
Különféle forgatókönyveket játszunk le az elménkben, beleérzünk, hogy egy-egy ilyen lehetséges jövő mennyire borzalmas lenne, és eltölt minket a félelem, szomorúság, kétségbeesés.
.
Gondolom, jól látszik a folyamat:
kitalálsz valamit, beleéled magad, és megrémülsz tőle.
.
Ezt kell abbahagyni. Mondom is, hogy hogyan:
.
MEDITÁCIÓ
Menj fel a 7-es síkra a théta meditációval, vagy használd a kedvenc meditációdat, azután:
– Vizualizáld, ahogy az aggodalom elszáll belőled, láthatod például fekete füstként. Addig nézd a folyamatot, amíg teljesen kitisztul ez belőled.
– Ezután képzeld el, hogy mi történne, ha hirtelen minden probléma megszűnne, visszatérnél a régi kerékvágásba.
– Részletesen képzeld el, éld bele magad, érezd át, hogy minden rendben van, minden jól alakul, vidám vagy, kiegyensúlyozott, boldog.
– Maradj ebben a boldog állapotban, amíg jól esik, és próbáld fenntartani a meditáció után is.
(Théta alapmeditáció: https://soundcloud.com/viktoria-farkas-788236948/theta-healing-alapmeditacio)
.
Végezd ezt a meditációt minden alkalommal, amikor rádtör az aggodalom.
Nap közben ügyelj a gondolataidra, hiszen azokból származnak az érzéseid. Ha észreveszed, hogy rosszul érzed magad, nézd meg, miken gondolkodtál az elmúlt percekben, mit láttál, mit hallottál, és helyettesítsd be ezeket a gondolatokat kellemes, vidám gondolatokkal.
.
FONTOS! Ezzel nem dugod a fejed homokba, hiszen a problémával tisztában vagy, de azt megválaszthatod, hogy erős, egészséges, magabiztos lélekkel nézel szembe a kihívásokkal, vagy az aggodalmaktól legyengülve.
.
Ha pedig otthon kell maradnod a koronavírus miatt (mint ahogy sokunknak otthon kell), használd ki az időt és meditálj többet az átlagosnál.Tanulj valami újat, vagy használd ki az időt arra, hogy átgondold, hogyan szeretnél élni valójában.
Sokan mondják, hogy valami most véget ér a világban és valami teljesen új kezdődik.
Ha ez a válsághelyzet valóban egy ilyen vízválasztó, szíved szerint hogyan folytatnád az életed, miután a rend helyreállt?
.
Foglalkozz magaddal, tervezz, készülj, mert a válság nem tart örökké, és, ha most nem használod ki a hirtelen támadt szabadidőt, később bánni fogod.

HA ÚGY ÉRZED, HOGY SEGÍTSÉGRE VAN SZÜKSÉGED: info@nincskanal.hu

IDŐPONT FOGLALÁS

.
.


.
.

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal!